Not known Details About فواید صندلی ماساژور

Wiki Article

چنانچه اقدام به خرید صندلی ماساژور کرده این و یک صندلی ماساژور دارد و به دنبال روکش مناسب برای مبل صندلی ماساژور می گردید ما بهترین روکش صندلی ها را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار داده ایم.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

اگر شما جز افرادی هستید که از کمردرد، درد شانه یا درد ناگهانی گردن رنج می برید، فاصله استفاده از صندلی ماساژور باید بین ۳ تا ۴ جلسه در هفته باشد.

اگرچه ممکن است قیمت صندلی‌ ماساژور زیاد باشد. ولی شما با تهیه آن می‌توانید ارزش بیشتری نسبت به هزینه‌ای که انجام داده‌اید به دست آورید. این صندلی‌های دوام زیادی دارند و اکثر آن‌ها با ضمانت قابل اطمینان ارائه می‌شوند. بی شک هزینه خرید صندلی ماساژور کمتر از مراجعه منظم به یک متخصص ماساژور است و این یک سرمایه‌گذاری خوب است.

صندلی ماساژ

پیش کلیک کنید از خرید بهترین صندلی ماساژور این نکات را بدانید خرداد ۲۴, ۱۴۰۱

-مغناطیس درمانی با استفاده از مگنت انجام‌شده و باعث تسریع جریان خون می‌شود.

قطعا کاهش دردهای مزمن کمر یکی از فواید استفاده از صندلی ماساژ است. ۱۰ جلسه ماساژ ۱۵ دقیقه ای و در طول ۱۲ هفته می تواند تا ۷۵ درصد این دردها را کاهش دهد.

ضمنا این هورمون احساسات و حال ذهنی شما را بالانس می کند. این موضوع یکی از اصلی ترین دلایلی است که اثبات می کند صندلی ماساژور برای سلامتی جسم و جان شما اهمیت دارد.

با استفاده از صندلی ماساژور در طول روز مود بهتری را تجربه می کنید

الف-صندلی ماساژور با چهارچوب ثابت: نشستن روی صندلی توسط شخص تنظیم می‌شود تا بخش‌های دردناک ماساژ داده شود.

صندلی‌ ماساژور دارای ویژگی‌های ویژه‌‌ای می‌باشد که مخصوصاً برای مقابله با کمردرد طراحی شده است. برخی از آن‌ها ممکن است از غلتک و کیسه هوا برای تقویت ماساژ در ناحیه کمر شما استفاده کنند، در حالی که دیگران ممکن است از پد‌های گرم شونده برای ایجاد گرما برای تسکین بهتر درد استفاده کنند.

اگر عمل جراحی سنگینی انجام داده اید تا دو سال از صندلی ماساژ استفاده نکنید.

تعریف‌های مختلفی برای ماساژ درمانی می‌توان پیدا کرد ولی شاید بتوان به صورت کامل ماساژ درمانی را اینگونه تعریف کرد:

Report this wiki page